مجموعه ۲۳ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper-دانلود ایرانی

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

WALLPAPER S9403 مجموعه ۲۳ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper  ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه مستند BBC – David Attenborough’s Africa (دوبله فارسی)-آساک دانلود

africa دانلود مجموعه مستند BBC – David Attenborough’s Africa (دوبله فارسی)

 

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: شش قسمت، هر قسمت به طور میانگین ۵۵ دقیقه

کیفیت : BrRip 720p – BrRip 1080p

زبان : فارسی – دوبله شده به صورت اختصاصی توسط گروه دوبلاژ دانلودها

خلاصه : David Attenborough's Africa عنوان مجموعه مستند جدید و زیبایی است که دیوید آتنبرو به تازگی و در سال ۲۰۱۳ ساخته است. شدیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.آتنبرو تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه را از ملکه انگلستان دریافت کرده است.این مجموعه در شش قسمت در دست تهیه است و تا به امروز شش قسمت آن از شبکه BBC به نمایش در آمده است. این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد. هم اکنون می توانید این مستند را به صورت دوبله فارسی از سایت دانلودها دریافت کنید.   ادامه مطلب ...

بازی محبوب پرش Tiny Wings v2.1 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد-آساک دانلود

Tiny Wings v2.1 بازی محبوب پرش Tiny Wings v2.1 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

Tiny Wingsیک بازی سرگرم کننده محبوب محصول تیم بازی سازی Andreas Illiger است که برای iOS انتشار پیدا کرده است . داستان بازی اینگونه است که بال کوچولو همیشه آرزوی پرواز دارد اما بال های او بسیار کوچک هستند و شما باید با استفاده از تپه ها و کلا مکان های که امکان پرش داشته باشند کمک کنید تا پرواز کنید . این بازی درای کیفیت بالای اچ دی میباشد و در این نسخه ۱۵ مرحله جدید اضافه شده است . این نسخه بازی Tiny Wings با iOS 7 سازگار کاملی پیدا کرده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.  

ادامه مطلب ...