می‌خواهیم آمازون ایران باشیم

مدیران دیجی‌کالا، با یک تجربه تلخ از یک خرید سنتی به فکر ایجاد این شرکت افتاده‌اند.
می‌خواهیم آمازون ایران باشیم


هفته‌نامه تجارا فردا در گفت‌وگو  با برادران محمدی، مدیریت شرکت فروش آنلاین دیجی‌کالا به بررسی شکل‌گیری کسب و کار اینترنتی این دو برادر دوقلوی موفق و چگونگی تبدیل شدن دیجی‌کالا به شرکتی بزرگ با حدود ۴۵۰ کارمند پرداخته است که در ادامه می‌خوانید. 
این دو برادر متولد سال ۵۸ هستند و با یک تجربه تلخ از یک خرید سنتی به فکر ایجاد این شرکت افتاده‌اند. آنها شرکتی تاسیس کردند که در کنار فراهم آوردن محتوای مناسب برای کسب اطلاع از محصولات، بتوانند این محصولات را به صورت آنلاین، به فروش برسانند.

منبع : http://pcpc.rozblog.comادامه مطـــلب در منبع...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.